Timesin etusivulla jättäminen Hillsboroughin jälkeen muuttui henkilökunnan kapinoinnin jälkeen

Urheilupöydän “kapina” ja yhteiskunnalliseen mediaan kohdistuva ylivoimainen kielteinen reaktio saivat Timesin muuttamaan etusivunsa tiistai-iltana sisällyttääkseen tutkinnan päätöksen Hillsborough-stadiontapahtumaan. Facebook Twitter Pinterest Hillsborough: katastrofin anatomia

Tuomio ei ollut ensimmäisen painoksen etusivulla, mutta kuva lumen lastauksesta korvasi kuva 96-luvun perheiden sukulaisista. Liverpoolin fanit kuolivat.Masthead on muutettu korostamaan otsikkokohtaan kuuluvaa sanomalehteä: “Hillsborough: loppu lopulta murskeille ja valheille.”

Epäonnistuminen tarinan historiassa alkuvaiheessa huolimatta kaikesta lähetti uutisia päivästä, kehotti Sue Robertsia, joka oli yksi uhrien sisar, ilmaisemaan raivonsa Timesia ja aurinkoa vastaan, molemmat Rupert Murdochin omistuksessa.

Roberts, Hillsborough-perheen sihteeri Tukiryhmä, jonka veli Graham kuoli vuoden 1989 tragediassa, sanoi, että hän oli odottanut vähän enemmän kahdelta päivälehdeltä. “Se on ikävä häpeä, mutta se ei ole yllätys.He eivät ole koskaan muuttuneet, hän sanoi.

“Sun ei koskaan osta Sun-sanomalehteä, ja nyt en koskaan osta Timesia.”

Aurinko on joutunut Liverpoolin boikottiin pahamaineisesta “The Truth” otsikossa vuonna 1989, joka syytti hirvittävän käyttäytymisen uhreista, jonka tuomari hylkäsi tiistaina, mikä totesi, että 96 uhria oli laittomasti tapettu.Aurinko on sittemmin pahoillani tälle etusivulle, jonka mukaan se perustui viralliseen vahvistukseen, mutta ei kommentoi keskiviikkona sen päätöstä käyttää etusivun tarinaa pääministeristä ja hänen tiimistään käyttäen WhatsApp-ohjelmaa sen roiskeena.

Tällainen oli sisäisen ja ulkoisen tunteen vahvuus, että Times ja News Corp: n vakituinen edustaja eivät olleet huomioineet tarinaa, että 96 ihmistä laittomasti tapettiin, että se laittoi julkilausuman, joka tunnusti virheen eikä salaliitosta. The Times of London (@thetimes) Meitä on kritisoitu tänään siitä, että Hillsborough ei ole ensimmäisessä painoksissamme. Tämä on vastauksemme: pic.twitter.com/GNhBN6g3S1April 27, 2016

John Witherow, Timesin toimittaja, kertoi Guardianille: “Teimme virheen.Sanotaan oikein. “Hillsborough tutki tuomion: etusivut Lue lisää

Sisäpiiriläiset hylkäsivät ehdotuksen siitä, että Murdochin vierailu Times-lehdessä tiistaina, tuomion päivänä, oli tekemisissä toimituksellinen päätös.

Aurinko on kritisoitu useaan otteeseen “Truth” -otsikonsa ajan.

Murdoch, tunnetuksi Kelvin Mackenzie’n, joka kirjoittaa pylvään paperille, on viettänyt paljon enemmän aikaa Lontoossa hääryytensä Jerry Hallista aiemmin tänä vuonna.

Timesin liikuntaosastopäälliköt liittyivät Twitter-käyttäjiin ilmaisemalla kipeytensä päätöksestä hajota tarina 27-vuotisen kampanjan oikeudenmukaisuuden puolustamisesta sisäisillä leviämisillä ja urheilusivuilla.Sellainen oli tunteen voimakkuus ensimmäisen julkaisun laiminlyönnin jälkeen, että yksi urheiluosaston lähellä oleva henkilö sanoi sen olevan “kapina”.

“Sanon, että on viha siitä, että se on vähättely”, lähde sanoi.

Tony Barrett, Merseysiden jalkapallon kirjailija Timesille, kiitettiin verkossa keskiviikkona, kun hän pyysi anteeksi, että hänen paperinsa ei ole katkennut tarinaa.Hän myöhemmin lensi Madridiin Liverpoolin joukkueen kanssa. Tony Barrett (@TonyBarretTimes) Kaikille, jotka on hylätty, olen niin pahoillani. 27. huhtikuuta 2016

Lähteet kertoivat Timesin etusivun valittaneet Henry Winter, paperin pääjalkapallon kirjailija, joka oli palkattu Telegraphista, urheilutoimittajasta ja urheilun vetäjistä.

Timesyn jalkapallon kirjeenvaihtaja Oliver Kay lähetti tukensa muutokselle painos ennen kuin kommentoi Timesin lausuntoa. Oliver Kay (@OliverKayTimes) Statement @ thetimes tunnustaen “virheen” Hillsborough’n 1. painosnäytöstä. Olen iloinen voidessani nähdä tämän https://t.co/amydHNm7qaApril 27, 2016

Entinen Englannin kapteeni Gary Lineker oli yksi niistä, jotka valittivat tapahtumasta Twitterissä. Gary Lineker (@GaryLineker) As inhottavaa, koska se ei ole yllättävää.Heillä ei ole häpeää. https://t.co/qKnngxoynhApril 26, 2016Aurinko ei ajatellut Hillsboroughn tuomion ansiota etusivun kattavuudesta Lue lisää

David Times, johtava urheilulaji kirjailija Sunday Times, kutsui päätökseksi “järkyttävä virhearvioinnilla”. Hän ehdotti, että esimerkiksi Liverpoolin kaltaiset alueet eivät todennäköisesti saaneet myöhempiä versioita. David Walsh (@DavidWalshST) Asun Englannin osassa, joka vastaanottaa The Timesin ensimmäisen numeron. Jos Hillsborough jätti etusivulle järkyttävän virheen, 27. huhtikuuta 2016 Facebook Twitter Pinterest The Times roiskuu Hillsboroughin raportissa vuonna 2012. Kuva: The Times

A Timesin tiedottaja sanoi: “The Times johti Hillsboroughin kattavuus kaikissa digitaalisissa julkaisuissamme koko päivän.Tänä aamuna olemme kuulleet sen laajasti paperissa, jossa on kaksi levitystä, takana oleva sivu, johtava johtaja ja vuorovaikutteinen uhreille. “

Paperi on päättänyt omistamaan etusivun neljään muuhun tarinaan “status-käsilaukkujen” edistäminen oli erilainen vastaus vuoden 2012 vastaukseen, kun riippumaton paneeli laati raportin, joka edusti ensimmäistä virallista painostusta kampanjoille.

Sitten kun paperi oli muokannut James Harding , Times huijotti uutisia ja jatkoi sen jälkeen sen jalkapallovirkailija Tony Evansin kritisoimaan Sunia seuraavana lauantaina.Evans, meksikolainen ja paperin pitkäaikainen jalkapalloseuraaja, joka valvoo Game-täydennystään, lopetti viime marraskuussa vapaamuurarille.

Aurinko ei ole kommentoinut päätöstään päästää pääministerin tarinaa.

Rate this post